جنگ پایان پدر های سفر کرده بود........................شور آن واقعه در جان پسر ها باقی است
اقراریان :
کاروان دوم در حمایت از مظلومان بحرینی با حضور شخصیت هایی از سراسر دنیا به سمت منامه حرکت خواهد کرد .
اقراریان :
کاروان دوم در حمایت از مظلومان بحرینی با حضور شخصیت هایی از سراسر دنیا به سمت منامه حرکت خواهد کرد .
خوش آمدید ..... وقت رفتنتان نفرین که نه
دعا کردیم برید دیگه بر نگردید ؟؟؟؟
اما ساعت به ساعت دنبالتان بودیم خودمان نه اما دلمان باشما بود ..خدارا شکر اراده تان استوار شد.
.......................
دريا چه بق كرده است، دريا كودكانه است
بي حرف، بي جاشو و بي موج و ترانه است
ترسيده از چيزي مگر دريا كز اينسان
با موج موجش رعشه هاي بي بهانه است
شور است اما شوري اش از جنس اشك است
انگار از پلك زمين اشكي روانه است
با بادها هم شوق بازي كردنش نيست
دريا كه چون مرداب ها نيلوفرانه است
امشب چرا جز لو ءلوء خونين ندارد
امشب چرا چون لخته هايي بيكرانه است
در ساحل خونين آن سو ديده شايد-
شب را كه گرم جستجو – خانه به خانه – است
رگموج هايش سوخته از بس كه ديده
در نخلهاشان شعله سرگرم زبانه است
با ماهيان قرمز از دريا نگوييد
ديگر نه آن درياي شعر عاشقانه است
از حيرت آلاله هاي ساحلش سرخ
دريا چه بق كرده است، بغضي جاودانه است
برای او تنها گناهش ایمانش بود واخلاص می نویسم ..

ترجمه بخش هایی از اشعار آیات القرمزی
که منجر به ربایش این دختر شاعر بحرینی شد،
ما زندگی در قصر را نمیخواهیم و هوای ریاست هم در سر نداریم
ما مردمانی هستیم که ذلت و بدبختی را از بین خواهیم برد.
ما انسان هایی هستیم که بدون اعمال خشونت ظلم را از اساس ریشه کن خواهد کرد
چرا که نمیخواهیم مردم در ضعف و بیچارگی خود باقی بمانند.....
......
هرچند بعضی هایمان که باید در خوابیم وای برما مگر نه اینکه قرآن را به آتش می کشند .مگر نه اینکه مساجد را ویران می کنند .مگر نه این که کلام خدا را به .......
در کل قران حلالمان کن!
بسم الله الرحمن الرحیم
رسول خدا (صلی الله علیه و اله و سلم) فرمودند: "اِنّی تارِکُ فیکم الثَقَلینَ کِتاب الله وَ عِترَتی"
قران بنال از دست اکثر ما مسلمانان که :
از تو نوایی ساخته ایم که وقتی آن نوا را میشنویم اول چیزی که به ذهنمان میرسد این است:چه کسی مرده؟
قران ما سختمان است به آیه ی"خُذِ الکتابَ بِقُوّه"عمل کنیم! اما برای عمل به آیه ی" کُلُوا وَ شرَبُوا" اهتمام تام داریم! و در ادامه "وَ لا تُسرِفُوا"را عطف به"خُذِ الکتابَ بِقُوّه"میکنیم!
قران سخت است که برای درک عظمت خدا و اوج قدرتش در"اَلَم تَرَ کَیفَ فَعَلَ رَبُکَ بِاصحابِ الفیلِ"غرق شویم اما میتوانیم برای خنداندن ملت به "نادر"بگوییم مثل ابرهه از همه جا بر سرش سنگ میبارد!
قران"فَمَن یَعمَل مِثقالَ ذَرةٍ شَرًا یَرَه"را چه کار کنیم! نیستی در زندگیمان! که ببینی چقدر از این آیه متاثر هستیم!! ذره ای شر نداریم! شر شده اشرار! و ما به فکر طرح جمع آوری اشرار هستیم!
قران میخوانیم"اِهدِنَا الصِراطَ المُستَقیم"اما بدمان نمی آید خدا راه راست را به سویمان کج کند!
قران ببخش که گفتی"اِنَّ اَکرَمَکُم عِندَ اللهِ اَتقاکُم" ولی ما به جای "اَتقاکُم"صفات تفضیلی دیگری گذاشتیم!
قران گفتی"لَتَجِدَنَّ اَشدَ الناسِ عَداوَةً لِلَّذينَ امَنُوا اليَهودَ وَ الذينَ اَشرَكُوا و..."مائده/ آيه 82 و چقدر راست گفتی! ببین! همین دشمنان که برای ما شناساندی علیه ما دست به کار شده اند! ولی ما درس دشمن شناسی را خوب یاد نگرفتیم و مقابله به مثلمان خوب نبود. هنوز با خودمان درگیریم.چرا که یادنگرفتیم"خُذِ الکتابَ بِقُوّه"!
وای برمسلمانی ما وای بر شیعه بودنمان وای برما قرآن حلالمان کن ....تو حلالمان کن ..
اما بعضی هایمان بیداریم بیدار وپادر رکاب ولی امر مان که خواسته بودند تا اعزام کاروانها واینگونه حرکات ادامه یابد وامروز به رسم همان ارادتمان وایستادگیت ای زن مسلمان ومبارز از کشورم از جنس انسانهای پاک وباایمان ُبرای تو می آیند برای اینکه بگویند شهادتت برایشان بسیار گران بود .می ایند حتی تا مرز بوشهر هم . اگر بیایند برایمان کفایت می کند .می ایند تا نامه های صلح ودوستی ما را برایتان بیاورند .نیت شان مهم است که بحمد خدا حاصل می شود ..دعای خیرت را بدرقه راهشان کن تا هم به هدف والایشان دست یابند وهم به سلامت باز گردند.
گویی مرا برای وداع .......آفریده اند.
به گزارش وبلاگستان مشرق، وبلاگ الحماة نوشت: در روزهای اخیر جنجالهای خبری مختلفی در مورد عروسی زوج جدید بریتانیایی در رسانه ها منتشر شد . خبرها بسیار متفاوت بود ، موافقان و مخالفان داخلی و خارجی هرکدام نقدی متفاوت بر این مراسم زوجیت نگاشتند و هر کس از ظن خود با آنان و برخی رسانه ها یار شد.
اما آیا این مراسم فارغ از تمام سیاهی ها و حق خوری ها و مالیات به باد دادن ها و حتی گرفتن پنل های خبری رسانه های داخلی ، حتی صدا وسیمای معظم ! سپیدی برای ما نداشت ؟ آیا جناب ضرغامی که داد بزرگمایی آن را در رسانه دادند بهتر نبود در پایان فرمایشات از تولید کنندگان دستگاه مطبوعه شون می خواستند نکاتی رو معین کنند تا تمام این موضوع سیاه برای ما سپید گردد ؟
دین ما دین ارزشهاست ، دین خلاقیتهای انسانی و بشر دوستانه و مشروع است ، ما موظفیم سپیدی میان هر سیاهی را که عبرت است و تجربه و نکته برداشت کنیم و به آن اهمیت دهیم !
حال این مراسم عریض و طویل هیچ نداشت؟
بگذریم از شکوائیه ....
اما نکته : چرا در مملکت ملکه ی ماسون ها و پیر زن پیر دنیا دار ، عروسی مجللی بر گزار شد و دوست و آشنا و مخالف و موافق نقد نوشتند و سخن راندن و خلاصه ، ی نوکی به موضوع این زوجیت زدند اما ندیدند که این عروس عمرا در تهران دیده شود!

آیا آرایش عروس های ما اینچنین است ؟
مؤمن نه تنها نباید به برادر و خواهر مؤمن خویش سوء ظن داشته باشد و به آن ترتیب اثر بدهد بلکه باید عمل او را حمل بر صحت کند و بکوشد تا سوء ظن خویش را به حسن ظن تبدیل نماید.

قلب مهدی را گناه شیعه اش به درد می آورد چرا که زخم شمشیر دوست بر دل بسی گران تر است تا زخم دشمن بر تن .
یاد امام شهدایش برا ی دختر ۵ساله ام بسیار دلنشین است .دست مریزاد حاج سعید .ارتباطی که حرفش را زده بودی حاصل شد .
اما......زود گذشتی ..چرا ......مگر نگفتی نمی خواهی بعد امام شهدا
زیاد در این دنیابمانی ....؟پس چه شد ...؟
خودت در مصاحبه با ما از ماندن از حماسه ۹دی وازیا حسین گفتنت به خوبی یاد کردی ..حالا تورا چه شده ؟
اگر هفته ای ۳ تا ۴مرتبه صدای رسایت در یاد امام شهدا را نشنوم ....هفته ام به انتها نمیرسد.
باورم نمیشود .حاج سعید اصلا نمی خواهم به کار یا حرفی که زده ای حتی فکر کنم .....
اما کاش برسی به محضر اقا وریاست جمهوری ومعذرت خواهی کنی .کاش این کار را بکنی ..هر کس
هرچه می خواهد بگوید .
افرین مردانه پای حرفت ایستادی ....
یاعلی حاج سعید...
سعيد حداديان، مداح اهلبيت(ع) در گفتوگو با «جوان»:
زيباترين حسيني كه فرياد زدم 9 دي بود
رفتيم با سعيد حداديان از روزهاي رزمنده بودنش در جبهههاي دفاع مقدس هشت سالهمان حرف بزنيم.
كبري آسوپار- صغري خيل فرهنگ | رفتيم با سعيد حداديان از روزهاي رزمنده بودنش در جبهههاي دفاع مقدس هشت سالهمان حرف بزنيم. ديديم گرچه خاطرات آن روزها و ياد همرزمان شهيدش او را به مصداق همان «ياد امام و شهدا»يي كه خوانده و همهمان شنيدهايم، كربلايي ميكند، اما دور نيست از آن روزها كه هنوز رزمندگي بر قامت روح و انديشهاش، تنپوش صلابت و ايستادگي است. اينچنين شد كه او بيشتر از رزمندگياش در جنگ سخت، برايمان از رزمندگياش در جنگ نرم گفت. طبعاً گوشهاي هم به مداحيهايش زديم و حضورش در بيت باصفاي رهبر عزيزمان و خواندن در مقابل آقا. طولاني بودن مصاحبه، به لطف ارزش كلام حاج سعيد حداديان، در نظر نخواهد آمد. درباره «ياد امام و شهدا» در خيلي از نشريات صحبت كردم، پسرم محمدحسين ده يازده سال داشت كه به فكر افتادم نسل جوان را به نسل خود و قبل خود گره زده به نوعي به هم وصلشان كنم. يك شب كه با محمدحسين نشسته بوديم به حرف و بحث، اين شعر را سرودم. اولينبار هم آخر ماه صفر در هيئت رزمندگان غرب تهران، در محضر آقا قسمتهايي از آن را خواندم، حضرت آقا بسيار استقبال كردند و فرمودند چرا تا انتها نخوانديد؟ گفتم: طول ميكشد. فرمودند: دفعه ديگر كامل بخوان. گفتم: شعر سؤال و جواب است، اين بار با پسرم ميخوانم فرمودند باشد او را هم بياور! اين شعر دل مويهاي بود كه واگويه شد، حالا بايد دستي در حال و هواي شعرش ببرم.
از معروفترين مداحي شما كه «ياد امام و شهدا»ست، شروع كنيم؟
عملکرد محمود احمدی نژاد در شش سال گذشته یعنی از ایام انتخابات نهم ریاست جمهوری تاکنون در تبعیت از رهبر معظم انقلاب اسلامی و اصرار بر این تبعیت که سبب شده بود بسیاری دولت وی را دولت رهبری و ولی فقیه بنامند موجب شده است تا ابهامات و سوالات جدی در مورد نحوه واکنش رئیس جمهور به مخالفت رهبر معظم انقلاب با استعفای وزیر اطلاعات بوجود آید.
حمایت احمدی نژاد از مواضع رهبر معظم انقلاب و تلاش شبانه روزی وی برای تحقق خواستههای ایشان در طول دوران مسئولیت احمدی نژاد به حدی بود که موجب شد رهبر معظم انقلاب در جریان مناقشات پر تنش پس از انتخابات و در مقابل گلایه برخی از مسئولین نظام از نزدیکتر بودن نظر احمدی نژاد به ایشان در مقابل نظر هاشمی رفسنجانی در اداره نظام خبر دهند.
پشتیبانی همه جانبه رهبری معظم انقلاب از دولت نهم نیز که بارها و بارها و به کرات و به دلیل پافشاری این دولت بر اصول اساسی انقلاب همچون استکبار ستیزی، فساد ستیزی، اشرافیت ستیزی، ولایت مداری و مردم داری و خدمت به مردم محقق شده بود به عنوان مدال افتخاری برای دولت احمدی نژاد و حامیان وی که عموما از مردم عادی و مستعضف جامعه بودهاند به شمار میرفته و میرود...........

.............................................. ![]()
در تب وتاب بودیم که نکند ...که نشود ....حرف ها شنیدیم ..نقدها شدیم ....سرکوفت ها که دکترتان ....بچه حزب اللهی ها هم نگران بودند .بیشترین نگرانیما هم بابت کشورمان بود ...می دانی که میشناسی که آماده اندک بهانه اند ..دشمنان قسم خورده داخلی وخارجی را میگویم ...
در ولایتی بودن تو من که شکی ندارم بارها ثابت شده است اصلا چه نیازی به اثبات ...به گذشته که برگردیم به حرفهایت بخوبی متوجه خاهیم شد....
برای من یک نفر فرقی آنچنان ندارد که رایم به شما به خاطر خودت بود یا قرابت عقایدت به امام خامنه ای ...
برای من تنها ماندن وحضورت در خطی که بدان اعتقاد داری مهم است....در کنار امام خامنه ای ماندن ....همه این حرفها هم یک امتحان بود که قبول شده وگذر کردی ....حق داری؛ کمی هم شلوغش کردند؛ آن هم بخاطر عجیب بودن صورت مسئله بود ....اما ما استعینو بالصبر وصلاه کردیم ....
زاویه ؟! بعید است شما در کنار هم با هم ما را به ولایت امام زمان (عج) توجه میدهید .چه زاویه ای ؟!
چشم دشمنانت کور بیایند ببینند که هنوز استوار ایستاده ای وخواهی ماند .به فرموده امام خمینی معنایی دوباره بخشیدی وپشت ولایت فقیه ماندی تا به این مملکت اسیبی نرسد .دشمنانت بروند پی نقشه ای دیگر .....
روسفیدمان کردی .....یا علی مدد..![]()
![]()
ببخشيد آقا ، رئيس جمهور من كو !؟
........................
خدا به همرات اي خسته از درد
اما سفر نيست علاج اين درد
راهي كه رفتي، رو به غروبه
رو به سحر نيست؛ شبزده برگرد
...................
این روز ها به حرمت آقا صبر میکنیم وسکوت اما ...........تا کی به کجا ؟؟

سرویس سیاسی جهان:۱- ماجرای غریبی است حقوق بشر غربی و بلندگوهای داخلی اشان ! رییس جمهور و نخست وزیر و رییس قوه قضاییه، وکلای مجلس، فرماندهان نظامی ، امامان جمعه، ....را ترور کردند اول انقلاب، گفتیم چه شد حقوق بشری که از آن دم می زدید؟ گفتند ساکت! شما تروریست اید!
تا یک منافق را اعدام می کردیم ده تا ده تا سازمان های حقوق بشر بیانیه صادر کردند! مسعود رجوی شد آزادیخواه ، بهشتی شد مستبد!
عراق به ما حمله کرد اما مدعیان حقوق بشر جانب او را گرفتند ! وقتی مردم ما مقاومت کردند بیشتر تجهیزش کردند ! با دادن بمب های شیمیایی به عراق اثبات کردند ادعای دفاع از حقوق بشر را . همان ها زمانی که مردم عراق قیام کردند علیه صدام، به کمکش آمدند که مبادا مردم ، سرنگون کنند صدام را ! بعد خودشان به بهانه ی برخورد با صدام هزار هزار از مردم بی گناه عراق را کشتند و نفت را غارت کردند و دل مردم را خون!
۲- در صبرا و شتیلا زنان و کودکان به خاک و خون کشیده می شوند، آمریکایی ها و اسراییلی ها نامزد دریافت جایزه صلح نوبل می شوند!چرا که هزار هزار لبنانی و فلسطینی را که تروریستند کشتند!
یک سرباز اسراییلی در غزه اسیر می شوند شورای امنیت از نگرانی خواب از سرش می پرد! اما غزه ۲۲ روز بمباران می شود شورای امنیت خوابش سنگین می شود.
ملوانان انگلیسی با تجهیزات نظامی به آبهای ایران تجاوز می کنند جهان را یک صدا می کنند که ایران حقوق بشر را تضییع کرده و ایران بعد از بازداشت، آنها را محترمانه به کشورشان باز می گرداند، اما کاروان ازادی با مواد غذایی و دارو می رود غزه، اسراییل با گلوله استقبالشان می کند و غرق خون برشان می گرداند به کشورشان و جهان در سکوتی مرگبار فرو می رود .
۳- آنقدر به گوش ما خوانده اند که آزادی مطبوعات و رسانه که گویا از نان شب هم واجب تر است، ولی اگر همین ازادی برای برملایی جنایات آنها باشد خودت محکوم می شوی و مانند کامران نجف زاده اخراجت می کنند ! اما ادعا می کنند که کشورشان مهد دموکراسی و آزادی است، ولی نمی توانند حتی یک روسری را بر سر زن مسلمان فرانسوی ببیند! حقوق بشرشان مضحکه ای است برای فشار بر کشورهای اسلامی! حجاب را ممنوع می کنند به همجنس بازها رسمیت می بخشند!
۴- اگر یک آمریکایی در گوشه ای از جهان کشته شود، گویی جهان به آخر خط رسیده است ولی اگر هزاران مسلمان هم در خون خود دست و پا هم بزنند از رسانه های آنها صدایی در نمی اید! این حقوق بشر ارزانی همان خونخواران!
حقوق بشری که چشم بر تکه تکه شدن کودک شش ماهه فلسطینی و جوان بحرینی و پیرمرد عراقی می بندد و دم بر نمی آورد ولی برای یک زن شوهردار که مرتکب عمل منافی عفت شده و همسرش را به قتل رسانده ساعت ها و روزها برنامه می سازد و اشک می ریزد ارزانی خودشان! حقوق بشری که برندگان جایزه صلح نوبلش صهیونیست ها و نوکرانشان همچون شیرین عبادی و خونخوارانی همچون اوباما هستند همان بهتر که ما ناقضش باشیم.
جمهوری اسلامی ناقض حقوق بشر است چرا که مسعود رجوی نوکر حلقه به گوش آمریکایی ها هزاران ایرانی را ترور کرده است و ایران از او تشکر نکرده است! جمهوری اسلامی ناقض حقوق بشر است چرا که به جای آنکه به عبدالمالک ریگی مدال شجاعت بدهد، او را اعدام کرده است، واصولا در حقوق بشر غربی اعدام قاتلین نقض حقوق بشر است! ولی کشتار مردم مسلمان با بمب های فسفری و خوشه ای و شیمیایی و .... عین دفاع از حقوق بشر است! اعدام سکینه آشتیانی نقض حقوق بشر است، کشتن کودک شش ماه فلسطینی و شکنجه آیات القرمزی بحرینی عین حقوق بشر!!!
ما با افتخار می گوییم ناقض حقوق بشر غربی هستیم! این سند افتخار جمهوری اسلامی است؛در زمانی که اوباما جایزه حقوق بشر می گیرد و پرز برایش کف می زند و برلوسکونی با آخرین معشوقه اش در کنارشان ایستاده و ملک عبدالله سعودی در جلوی پای انها جوان بحرینی را قربانی میکند ما محکوم شویم به نقض حقوق بشر!